24 Ocak 2014 Cuma

Yves Rocher - Serum Vegetal3 İlk Kırışıklıklara Karşı Anında Cilde Işıltı Kazandıran Göz Kremi



Eveeet ilk kırışıklıkların başladığı o yaş sınırına girmemle beraber hemen bir göz kremi arayışına başlamıştım. Bu kremin de benim isteklerimi karşılayacak şeyleri vadettiğini görünce bir şans vermek istedim. 
Yves Rocher in bu serisi Kırışıklık & Işıltı Kaybı ve Kırışıklık & Elastikiyet Kaybı olmak üzere 2 programdan oluşan ve bu 3 etki için patenti alınmış ilk kozmetik serisi olarak oldukça iddialıdır.


İçeriğinde yaşlanma karşıtı güçlü aktif Elma Oligosidleri, Peygamber Çiçeği Suyu, Organik Aloe Vera  Jeli, At Kestanesi Özü, Kahve Özü, Mangiferine, Organik Susam Yağı, Soya Yağı içermekte ve hiç bir hayvansal bileşen içermemektedir.
Vadettiklerine gelirsek;
Göz çevresindeki kaz ayağı şeklinin ve kırışıklıkların görünümünü hafifletmek
İçeriğindeki organik aloe vera sayesinde göz altı torbaları ve morlukları gidermek
Sedefli yapısı ile bakışlarınızı aydınlatmak

   
Ürün vadettiklerini karşılıyor mu diye bakacak olursak, benim yoğun göz altı torbalarım ve morluklarım olmadığı için o konuda bir yorum yapamayacağım açıkçası.
Hafif şeftalimsi rengiyle göz  çevresine ilk uygulandığında bir ışıltı veriyor. 
Oldukça düzenli kullanmama rağmen kaz ayağı şeklinde ve gözümün altında oluşmaya başlayan kırışıklıklarda uzun vade de bir düzelme gözlemleyemedim maalesef :(  
Ama nemlendirmesini ve ilk anda göz çevreme verdiği ışıltıyı oldukça sevdim.
Hiç bir iritasyon veya ekstra yağlanma gibi bir olumsuzlukla karşılaşmadım.
Ürün azalmaya başladıkça tüpten kremi çıkarmak zorlaşıyor ambalaj için bu biraz dezavantaj olabilir.
Ürünün kullanım ömrü 6 aydır.  


Kremi bitirene kadar kullanacağım fakat daha etkili bir ürün arayışı içindeyim açıkçası. 
Önerilerinizi bekliyorum.

Yves Rocher in göz kremini satın almak isterseniz (tık tık) !

6 yorum:

  1. Canım merhaba bloğun çok güzel bende bloğuma beklerim izleyicim olursan çok mutlu olurum izleyicinim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) budabenimgüncem in emeği ben sonradan dahil oldum ona, çok teşekkür ederiz.

      Sil
  2. benzer nitelikte bir ürün de ben arıyorum. Şu an için dermatoloğumun yönlendirmesi ile cildime hiç bir krem kullanamıyorum. Nemlendirmeyi sadece e vitamini kapsülleri ile yapabiliyorum ki göz çevresine de sürülebildiği için cidden ekstra bir ürüne ihtiyaç da duymuyorum. Ancak bu süreç bittiği zaman Ddf Bio Moisture Eye Serum 14g. Anti-age Göz Çevresi Bakım Kremi almayı planlıyorum. (elbette henüz doktorumdan onay almadım bu sadece benim düşüncem) Biraz pahalı sayılabilecek bir krem ama zaten bugüne kadar ucuz ürünlerin ne faydasını gördük ki denemeye devam edelim. Bir araştır istersen sen de. Farklı bir ürün bulursan sen de bana haber ver olur mu :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim mutlaka bakacağım DDF e. farklı bir ürün bulursam da hemen blog da paylaşacağım..

      Sil
  3. DDf eye erase göz kremini seneler önce kullanıp memnun kalmamıştım.Doktorum önermişti hem pahalı hem işe yaramıyor. Göz altımı kırmızı yapmıştı.Şu an shiesido eye moisture kremini kullanıyorum nemlendirmede bence başarılı.Genetik gözaltı torbalrım old.için hiçbir krem işe yaramıyor.Kırışıklıklar için öneririm:)Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Shiseido da kesinlikle deneme değer bir marka hiç aklıma gelmemişti teşekkür ederim öneriniz için.

      Sil

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın