30 Aralık 2013 Pazartesi

Vichy Termal Suyu

Geçtiğimiz ay içerisinde OnlineEczanem ve KozmetikMarkalar'dan harika bir sample pakedi aldım. Daha önce her iki siteden de pek çok kez alışveriş yapıp memnun kalmış biri olarak yaptıkları jest beni fazlasıyla memnun etti. Ecz. Gökmen Türkmen ve ekibine buradan tekrardan teşekkür etmeyi borç bilirim. Pakedin içinden çıkan ürünleri objektif bir şekilde yorumlayabilmek adına kendime biraz zaman tanıdım. Şimdi sıra ürünleri deşmeye geldi.

Postumuzun konusu olan Vichy Termal Suyu da bu güzel pakedin içinden çıkan ürünlerden sadece biri. Termal su kavramına Avéne ve La Roche Posay markaları aracılığıyla fazlasıyla aşinayım. 
Her iki markanın da termal sularını severek kullandığım için Vichy'nin bu ürününü de gönül rahatlığıyla kullanmaya başladım.


Vichy bu ürün için şöyle buyurmuş: Doğadan gelen maddelerle formüle edilmiştir, kimya ile taklit edilemez. Auvergne'in yanardağlarının derinliklerinden gelen saf ve yararlı Vichy Termal Spa Suyu yüzeye çıkmadan nadir minerallerle beslenir. Demir, potasyum, kalsiyum, mangan ve silikon dahil 15 yararlı mineralce zengin bu termal su, yatıştırıcı, güçlendirici ve yenileyici özellikleriyle bilinmektedir.


Sıra geldi benim Vichy Termal Suyu ile ilgili izlenimlerime. Sanırım ben bu termal su olayını seviyorum. Oldukça memnun kaldığım bir ürün oldu. İçinde bulunduğumuz mevsim sebebiyle süper yağlı cildimin bile arada kendinden geçip bölgesel olarak kurumaya meylettiği şu dönemde benim imdadıma yetiştiğini söyleyebilirim. Cildimi fazlasıyla rahatlatıp ferahlatıyor, bölgesel kuruluklara ve kızarıklıklara iyi geliyor. Sabah makyajdan önce, akşam ise cildimi makyajdan arındırdıktan sonra tonik niyetine kullanıyorum. 


Kısacası termal su markasının ne olduğunu bence çok önemli olmamakla beraber yaz kış kullanılabilecek bir ürün. Evet ciltte mucizelere sebep olmuyor ama bana iyi geldiğini kesinlikle gözlemleyebiliyorum. 
Vichy Termal Suyu da Avene ve La Roche Posay ile dönüşümlü olarak kullanacağım bir ürün olacak. 
Denemek isterseniz OnlineEczanem ve KozmetikMarkalar'dan Vichy ürünlerine ulaşabilirsiniz. 

*Ürün OnlineEczanem ve KozmetikMarkalar tarafından gönderilmiş olup, yorumlar tamamen objektif ve tarafıma aittir.

2 yorum:

  1. Bende Avene ve vichy termal sular kullandım. Fakat avene'den daha çok memnun kaldım. Çünkü vichy'nin püskürtmesi daha farklıydı. Püskürttüğümde homojen ve geniş bir alana yaymıyordu. Bu nedenle avene markasını daha çok seviyorum :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Avene benim de fazlsıyla memnun kaldığım ürünleri olan bir marka, ambalaj olarak belki Vichy'ninkinde bir şanssızlık yaşamışsındır. Ben bu üründe bahsettiğin sorunu gözlemlemedim

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın