25 Kasım 2013 Pazartesi

MUA Matte Perfect Shine Control Foundation



Çook uzun bir aradan sonra herkese tekrar merhaba.
En son MUA Makeup Academy alışverişimizden(tık tık) Matte Perfect Fondöteni inceleyeceğiz bugün. 
Fondötenin Fair, Natural, Almond olmak üzere 3 rengi mevcut. Bende ki orta ton olan  Natural, çok fazla renk seçeneği olmaması bir dezavantaj gibi görülse de çok yoğun yapılı bir ürün olmadığı ve kolay dağıldığı için 3 renkten biri size uyacaktır diye düşünüyorum. Fiyatının 2 pound gibi çook uygun olması ve tüm gün boyunca parlaklığı tutup cilde mat bir bitiş vereceğini vaadetmesiyle beni kandırdı açıkçası.
Hafif bir yapısı var, kıvamı çok yoğun değil böylelikle de ürün çok kolay alınııyor ambalajından. Ambalajı beğendim. Benim için fondötenler de ambalaj çok önemli örneğin Deborah ın şu postta (tık tık) bahsettiğim fondöteni çook zor alınıyor. Yurtdışı Alışverişi postunda (tık tık) gördüğümüz şahane Revlon fondötenleri ise pompası olmadığı için resmen kullanamıyorum :( (onların da postu yakın zaman da gelecek söz çok boşladım bu ara biliyorum :( ) 


Gelelim fondötenin vaadettiklerini sağlayıp sağlamadığına. Maalesef ben beklediğim matlığı alamadım bu üründen. Ama yine de severek kullanıyorum, tabi ki kış aylarında. Hafif yapısı dolayısıyla yoğun kapatıcılık aramadığınızda ve günlük makyajlarda kullanabileceğiniz bir ürün kesinlikle.


Küçük bir miktar ürünü güzelce dağıttığımızda görüldüğü gibi hiç bir topaklanma, çizgilere dolma, kötü bir görüntü söz konusu değil. Fakat fondötenin matın aksine hafif parlak bir bitişi var. Ben parlak bir cildi pek sevmediğim için üzerine mutlaka hafif bir pudra geçiyorum. 
Eğer hafif yapılı, orta kapatıcılıkta hele ki böyle uygun fiyatlı bir fondöten arıyorum diyorsanız denemeye değer bir şans verin derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın