10 Kasım 2013 Pazar

Daiso Charcoal Cleansing Foam / Temizleme Köpüğü

Daiso ürünleriyle şu postumda bahsettiğim siyah noktalarla hunharca savaşan maske ile tanışmıştım. Maskeden memnun kalınca aynı serinin kömür özlü olan temizleme köpüğünü de denemek istedim. Ebay'de maskeleri satan satıcıdan aldığım bu ürün de sorunsuz, en fazla 10 gün içinde elime ulaştı. 


Fakat açıkçası ürün kullandıktan sonra bende tam anlamıyla bir hayal kırıklığı yarattı.




Bu hayal kırıklığının sebebi ne derseniz de ürünün ekstra hiç bir özelliğini görmedim. Evet herhangi bir şekilde sivilce vb. bir soruna sebep olmadı, tahriş veya ciltte hassasiyete neden olduğunu da söyleyemem. Temizleme olarak yetersiz bir ürün olduğunu da düşünmüyorum. İşini yapıyor elbet. Tabi benim de çok ağır cilt makyajı yapmadığımı belirtmem lazım. O sebeple dayanıklı fondötenlerde performansı nasıl olur kestirmem mümkün değil. Gerçi bu tarz makyajlarda temizleme ürünlerinden önce makyajın kabasını alması amacıyla H2O ya da makyaj yağı tarzı ürünler kullanmak her zaman tercihimdir.


Nerede kalmıştık? Sözün özü yukarıda bahsettiğim gibi bu ürün benim için fazla sıradan bir temizleyiciydi. Temizleme işlevi var mı? Var albet. Ama cildim yağlı olduğundan mı yoksa ürünün kremsi yapısından mı nedir kullandığım süre boyunca hiç o gıcır gıcır temizlenmiş, ferahlamış cilt hissine kapılamadım. Siyah nokta maskesinden ötürü beklentilerimi yüksek tutmuş da olabilirim ama marka etki düzeyini bu üründe pek sağlayamamış. Ben etkilenmedim.


 Daiso Charcoal Cleansing Foam kremsi olmasına rağmen pek de fazla köpürmeyen bir yapıda.


Ürüne Ebay'den 9-10$ gibi bir rakama ulaşabilirsiniz. Ha bence ulaşmasanız daha iyi, bu fiyata sıradan bir temizleyici her yerde bulunabilir. Ha denemek isterseniz de her aldığımız ürün elimize geçecek diye bir şey yok, ulaşır mı garantisini malesef veremem. Ben aynı satıcıdan bir kaç kere alışveriş yaptım, kazasız belasız kısa sürede geldi ama bir dahaki sefere gelir mi kısmet:)

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın