10 Mayıs 2013 Cuma

Anneler Günü İndirimi ve Payıma Düşenler



Gratis'in anneler gününe özel yaptığı mükemmel indirimi duymayan kalmamıştır sanırım. Fırsattan istifade ben de indirimden ufak tefek bir şeyler kaptım. 



Aldıklarım gördüğünüz gibi hepimizin fazlasıyla aşina olduğu şeyler. 

Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner 24H - 01-Black ve 06-Black Pink Diamonds renklerini aldım. Eyeliner manyağı biri olarak bu zamana kadar kendime nasıl hakim oldum da bunları almayı bu kadar erteledim kendime inanamıyor ve saygı duyuyorum. Black Pink Diamonds rengine bayıldığımı söylemeden edemeyeceğim.

Maybelline Color Tattoo 24HR Cream Gel Eyeshadow: 35-On and On Bronze ve 40-Permanent Taupe. Yine ertelediklerimden.

Maybelline the Rocket Volum' Express Mascara: Halihazırda kullandığım ve çok memnun kaldığım biricik maskaram. Stok mahiyetinde.

Benri Kare Makyaj Temizleme Pamuğu: Pamuk deyip geçmemek lazım. Severek kullanıyorum, çok başarılı.

Nob Asetonsuz Oje Temizleme Mendili: Açıkçası yağlı yapısını, ojeyi temizlerken avuç içlerine kadar bulaştırmasını sevdiğim söylenemez ama asetonsuz oluşu ve tırnak etlerime iyi gelmesi sebebiyle bir süre daha olumsuz özelliklerine katlanacağım. 

The Balm Give Crease A Chance: Çift taraflı far fırçası işte.

Saç boyalarımın Garnier olanı Gratis'ten Nevacolor olanlar ise başka bir parfümeriden. Röflemi kapattığımdan beri çoğunlukla saçlarımı kendim boyuyorum. Sabit olarak kullandığım bir renk yok çok koyu tonlar olmadığı sürece her boyamada farklı renk tercih ediyorum. Hatta geçtiğimiz ayda da KuBriK! 'ciğim sağ olsun ombre hair denedik ve sonuca bayıldık. Şimdiki hedef saçlarımdaki doreliği yok edip uçların rengini bir tık daha açabilmek. Sonucu sizlerle de paylaşmayı planlıyorum.

İşte benim ciciler bundan ibaret. Gratis indirimi ayın 12'sine kadar devam ediyor. Yağmalanmadan elinizi çabuk tutun derim.






3 yorum:

  1. Aldıklarınızı güzel günlerde kullanın. Maybelinne rimelin hacim vermesi nasıl?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, rimelin verdiği hacimi ve genel görüntüyü çok beğeniyorum. Vazgeçilmezlerimden biri tavsiye ederim

      Sil

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın