20 Nisan 2013 Cumartesi

Yves Rocher - Soin Vegetal Capilliares Besleyici&Onarıcı Saç Maskesi



Saç boyaları, renk değişimleri, röfleler, balyajlar her zaman ilgi alanım olmuştur. Çook uzun senelerden beri saçlarını boyayan biri olarak kendi rengimi unuttum bile diyebilirim. Çok marjinal renkler dışında her rengi de denedim, pişman mıyım, asla. Yeri geldi saçlarım boyamaktan kazık gibi oldu, kopmalar yaşadım, fakat yine de hiç bir zaman keşke boyatmasaydım demedim. Tabi bunda bakarsan bağ bakmazsan dağ olur mantığıyla ilerlememin etkisi büyük. Ne zaman başım sıkışsa gelsin yağlar, maskeler, serumlar der saçlarım biraz toparlanınca da dev ürün stoğunun yüzüne bile bakmam. Üşengeçliğin gözü kör olsun.

Bu kadar çok işlem gören ve haliyle üzerine fazlasıyla düşülmesi gereken zavallı saçlarım için genellikle yoğun onarıcı olduğunu iddia eden ürünleri tercih etmek durumda kalıyorum. Yves Rocher'nin onarıcı ve besleyici özellikli bu maskesini de tamamen tesadüfen, hiç bir bilgi ya da tavsiye olmadan almış bulundum.





























Daha önce Yves Rocher'nin hiç bir saç ürününü kullanmamıştım ama bu maske benim vazgeçilmezim oldu diyebilirim. Bu sebeple markanın diğer saç ürünlerini de en kısa zamanda denemek istiyorum. Ürünün kapağını açtığınızda mis gibi bir kokuyla karşılaşıyorsunuz ve bu koku maskeyi uyguladığınız günün ertesinde bile saçınızda hatrı sayılır bir biçimde kalıyor. Yapı itibariyle biraz yoğun olduğunu söyleyebilirim. Saçı ağırlaştırmadan mükemmel bir biçimde toparlıyor, kuru saç uçlarım üzerindeki etkisine ise ayrıca bayıldım. Ben maskeyi çoğunlukla duş esnasında uygulayıp 5-10 dakika bekleme süresinden sonra durulayarak kullandım ki bu kısacık süre bile saçlarımı kendine getirmek için yeterli geldi. 






























Yves Rocher'nin verdiği bilgiye göre maskenin içeriğinde Yulaf ve Organik Karite Yağı bulunuyor ve ürün silikon içermiyor. 

Sözün özü bu maskeye bayıldım ve devamlı kullanmak isteyeceğim ürünler kategorisine haliyle dahil ettim. Fakat Yves Rocher'nin web sitesinde gördüğüm kadarıyla ürün stoklar dahilinde değil. Bakınız tık tık. Yerine içerik olarak yine benzer olan şu ürünü satışa sunmuşlar. Aynı etkiyi verir mi bilemem ama elimdeki maske bitince bunu da deneyeceğim, umarım olay sadece ambalaj ve isim değişikliğinden ibarettir ve aynı düzeyde memnun kalırım.

Peki sizin Yves Rocher bünyesinde memnun kaldığınız saç bakım ürünleri neler? Yorumlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın