12 Nisan 2013 Cuma

Yves Rocher Sebo Specific Zero Defaut Matlaştırıcı ve Gözenek Sıkılaştırıcı Nemlendirici

Yağlı ve akneye meyilli ciltlere uygun ürün bulmak meşakkatli bir süreç. Sırf bu sebeple denemek için yanıp tutuştuğum pek çok ürüne elim gitmez, gidecekse de 50 kere düşünür, taşınır, araştırırım. Yves Rocher 'nin benim cilt tipime hitap eden Sebo Specific serisi de uzun zaman aklımı kurcalayan bir seri olmuştu. Geçtiğimiz aylarda Zero Defaut Matlaştırıcı ve Gözenek Sıkılaştırıcı krem ile toniği alarak bu seriyle tanışmış oldum. 

Şu ana kadar kullandığım nemlendiriciler arasında en çok La Roche Posay Effaclar Duo'dan memnun kalmıştım, kaç tüp bitirdiğimi hatırlamıyorum bile. Ürün ile ilgili yorumlarıma burdan ulaşabilirsiniz tık tık.
Bu sebeple Yves Rocher'nin Zero Defaut nemlendiricisini kullanmaya başlarken beklentiyi çok yüksek tutmamıştım. Kısa süre içinde önyargılarımın yersiz olduğunu anladım.




Nemlendiricinin yapısı jelimsi kıvamda, oldukça hafif, yağ içermiyor. Hemen emiliyor ve ciltte yumuşacık kadifemsi bir his bırakıyor. Makyaj altına güzel bir baz. Sürüldüğü anda formülünde bulunan Kaside kökü hücreleri sayesinde cildi matlaştırıcı etkisini hemen farkediyorsunuz, bu hücreler Flavoid adlı moleküller içeriyor ve moleküller cildin yağ dengesini kontrol altına alarak parlamayı engelliyor. 
Düzenli kullanımda gözeneklerimde inanılmaz şeyler yapmadı fakat cildimdeki pürüzler, düzensizlikler üzerinde de oldukça etkili olduğunu gördüm. Yves Rocher sitesinde nemlendiriciyi gece kullandırmaya yönlendirmiş fakat ben hem gece hem gündüz kullandım, herhangi bir sıkıntı yaratmadı. Bu nemlendiriciden o kadar memnun kaldım ki, bana Duo'yu unutturdu her zaman stokladığım Duo'yu aylardır almıyorum. Kesinlikle ondan aşağı kalır yanı yok, hatta çok daha bereketli bir ürün diyebilirim. Ben Effaclar Duo'yu maximum 2 ay dayandırabilirken, Zero Defaut yaklaşık 3 aydır benle ve henüz yarısındayım. Ah bir de kavanozda değil de pompalı bir ambalajda ya da tüpte olsaydı tadından yenmezdi.




Ürünün içeriğine göz atacak olursak:










,
Anlayacağınız Yves Rocher Sebo Specific Zero Defaut gerçekten çok memnun kaldığım ve severek kullandığım bir ürün oldu. Sebo Specific serisinin diğer ürünlerini de en kısa zamanda denemek istiyorum. Havaların ısınmasıyla zıvanadan çıkarcasına yağlanan ciltlerin denemesini şiddetle tavsiye ederim.

1 yorum:

  1. ben de bu sabah kullanmaya başladım; ama kokusu beni rahatsız etti... bozuk olduğundan endişelendim; ancak 02/15 görünüyor son kullanma tarihi... Bendekinde mi bir gariplik var yoksa bozuk gibi mi kokuyor ürün gerçekten? sizin de dikkatinizi çekti mi böyle birşey?
    ilk fırsatta gidip tester'ını da koklayacağım...

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın