26 Nisan 2013 Cuma

Rimmel London BB Cream



BB kremlerle ilk tanışmam daha önce Skin 79 markasının Super + BB kremiyle olmuştu ama malum bizim için yurtdışından alışveriş sıkıntısı ve ulaşılabilirliklerinin zor olması dolayısıyla ülkemize gelen BB kremlerden denemek istedim. Gerçi çoğuna ulaşabiliyoruz artık, neredeyse her markanın BB kremi hatta CC kremleri de çıkmaya başladı.

Rimmel London 9 in 1 BB kremin vaad ettikleri 
      • Gözeneklerin görünürlüğünü azaltmak
      • Sivilceleri kapatmaya yardımcı olmak
      • Cildi tamamen kaplamak
      • Cilt parlamalarını engellemeye yardımcı olmak
      • Cildi yumuşatmak
      • Doğal parlaklık vermek
      • Mat bir görünüm sağlamak
      • Cildi makyaja hazırlamak
      • Nemi cildinize hapsederek korumak


SPF 25 özelliği ile cildi zararlı ışınlardan koruması da cabası :)

BB kremin yapısı orta yoğunlukta, ciltte dağıtılması çok kolay ve nemlendirme oranı da bence yeterli. Kapatıcılığı da orta diyebiliriz eğer belirgin sivilce izleri ya da cilt lekeleriniz varsa istediğiniz kapatıcılığı sağlamaz. Benim cildim karma olduğu için ürünlerin cildimi yağlandırması ve sivilce yapması korkulu rüyam diyebilirim bu BB kremle hiç öyle sorunlar yaşamadım fakat vaad ettiği matlığı sağladığını da söyleyemeyeceğim. Ben cildimin problemli olmadığı zamanlarda kullanmayı tercih ediyor ve mutlaka üzerinden pudra geçiyorum çünkü parlak görünümü ve gün içindeki parlamayı pek sevmiyorum.




Gördüğünüz gibi problemsiz bölgelerde kapatıcılık oldukça güzel ve cilde hafif ışıltı veriyor.
BB kremlerden hangisini alsam acaba diye kararsızlıklar yaşıyorsanız Rimmel London' ın BB kremine bir şans verebilirsiniz. Ben sevdim umarım siz de severek kullanırsınız :)



2 yorum:

  1. BB kremi hangi araçla yüzünüze yediriyorsunuz ? Bana yardımcı olabilir misiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen fondöten fırçası kullanıyorum bazen de elimle tüm yüzüme uyguluyorum size kalmış nasıl rahat uygulayabiliyorsanız. BB kreminizin yapısına da bağlı bence eğer çok yoğunsa fırça daha uygun olur bence. Umarım yardımcı olabilmişimdir.

      Sil

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın