1 Nisan 2013 Pazartesi

Rimmel Apocalips Sıvı Ruj





Herkes öyle güzel bahsediyor ki bu rujlardan almasam olmazdı :) Ben normalde lip gloss tarzı rujları pek sevmem hatta kullanmam da dudakta bıraktıkları yapış yapış histen ve aşırı parlamalarından dolayı. Fakat bu bambaşka söylenenler kadar var bir kere nasıl oluyor bilmiyorum ama bu tarz rujlara göre mat bile diyebiliriz. Kendi içinde hafif bir ışıltısı var ki o da gayet güzel. 




Bu iki renk birbirine çok yakın gibi gözükse de 201 Solstice çok doğal bir renk veriyor 101 Celestial ise bir az daha pembemsi. Ben ikisini de bayıldım, çok güzel renk veriyorlar, sanki dudağı da nemlendiriyor gibi. Tek negatif yanı ilk etapta kokusunun biraz değişik gelmesi diyebiriz ama o da dert edilecek boyutta değil sürdükten sonra koku falan almıyorsunuz  :)




Fırçaları da gördüğünüz gibi süngerimsi ve bana çok kullanışlı geldi. Kapağı açtığınız gibi fırçaya gelen ruj miktarı tüm dudağınıza yedirmek için yeterli oluyor bence fazlası pek hoş durmuyor.




Sizde benim gibi bu tarz rujlara ön yargılıysanız Rimmel Apocalips bir şans verin derim :)

4 yorum:

  1. Bende lip glossları kullanamam, sanki yağlı yemek yemişimde dudaklarım parlıyor gibi hissederim ve o yapışkanlık çok rahatsız eder. Ama karşıma çıkarsa tavsiyen üzerine bunları denemek isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka denemelisin aldığım günden beri elimden düşürmüyorum hayran kaldım :)

      Sil
  2. Celestial'i çantamdan eksik etmiyorum son günlerde.

    YanıtlaSil
  3. Bende bayıldım Celestial a tam bu mevsimin ruju :)

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın