9 Mart 2012 Cuma

The Body Shop Üzüm Çekirdeği Özlü Serum


The Body Shop'un mat ve kabarmış saçlar için önerdiği üzüm çekirdeği özlü serumundan çok memnun kaldım. Havluyla nemi alınmış saç uçlarına 1-2 pump uyguluyor ve saçlarımı kurutuyorum. Kurutma işleminden sonra oluşan kabarma, elektriklenmeleri engellemek için de 1 pump yeterli geliyor. Sonucunda gerçekten de elektriklenmeyen, yatışmış ve parlak saçlara kavuşuyorsunuz. Saç uçlarındaki kırıklara, çatallanmalara extra bir etkisi olduğunu söyleyemem ama kullanım sonucunda daha yatışmış saçlar elde ettiğiniz için bu sorunları da görünüm itibariyle daha hafifletiyor diyebilirim. Yapısı hafif, saçımda ağırlaşma, yağlanma yapmadı. Kokusunu da sevdim. Kısacası TBS'nin çok tutulan serumunu gönül rahatlığıyla deneyebilirsiniz, tavsiye ederim.


11 yorum:

  1. Hemen telefonuma kaydettim ve kesin alıyorum umarım memnun kalırım. öyle matlaştılarki saçlarım kabarma sorunuda var denicem,sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. MeLc inşallah memnun kalırsın fiyatına göre gerçekten güzel bir ürün.

    YanıtlaSil
  3. donna_quijotte9 Mart 2012 22:40

    Bende saç uçlarım için tavsiye aranıyordum, denk geldi valla süpersin. Alışveriş listeme ekledim :)

    YanıtlaSil
  4. Manyak gıbı koku takıntılı olduğumdan yıne aynı seyı soracağım, kokusu nasıl?:):)

    YanıtlaSil
  5. Donna quijotte eger yogun bir kirik yipranmA problemin yoksa memnun kalirsin ama onarici.bir sey isterim dersen loreal absolut repair serisinin serumu cok meshur kullananlar baya ovuyorlar,aklind bulunsun:)

    Tia Maria hafif üzümü andiran bir kokusu var,rahatsiz etmiyor diyebilirim

    YanıtlaSil
  6. :D benden daha fazla saçına özen gösteriyorsun helal olsun vallahi !!

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir ürüne benziyor.Bende gittiğimde mutlaka bakacağım.

    YanıtlaSil
  8. bunu kullanmıstım ve acaıp memnun kalmıstım
    bu arada blogunu yenı kesfettım, takıpteyım.benımkıne de beklerım :) sevgıler..:)

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. chunli ama senin saçların benimkini döver:D

    cosmotrend dene bakalım memnun kalırsın umarım.

    zeys bloguma hoşgeldin o zaman:)

    YanıtlaSil
  10. bu ne kadar güzel bir blog nasıl gözden kaçırmışım bilemedim.. önceki kayıt diye diye okuyordum ama burda artık ben de birşeyler söylemek istedim. hemen denemek için notlarıma kaydettim serumu.. kiehls ve loreal intense repair arasında gidip geliyorum. saçlarım epey uzun ve boyalı hatta röflede mevcut ama tek bir kırık matlık veya sağlıksızlık söz konusu değil.. bunu da yazın Adana'nın aşırı nemindeki kabarmalar için alışveriş listeme ekledim.. paylaşımlar süper ben de beklerim..
    sevgiler=)

    YanıtlaSil
  11. BC bloguma hoşgeldin ne güzel sağlıklı saçların varsa çok şanslısın:) bu ürün sana yeterli gelecektir.

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın