30 Kasım 2011 Çarşamba

Neye Niyet Neye Kısmet


Bloglarda okuduğum yorumlar sayesinde MAC Matchmaster fena halde kanıma girmişti. Nedense basiretim bağlandı, MAC mağazasına bile uğramadım. Sonuç bu. 

Inglot AMC pudra yumuşacık yapısıyla tercihim oldu. Kapatıcılığı ve ciltte duruşu için henüz bir yorum yapamıyorum, mağazada iş olsun diye denetip hemen aldım. Umarım spot ışıkları renk konusunda yanıltmamıştır. Kullanmaya başladıktan sonra detaylı bir post hazırlayacağım.

Rimmel London'ın tırnak bakım ürünlerinden Stronger'ı çok memnun kalarak kullanmıştım ama bittikten sonra bir süre bulamadım, bu süre zarfına Flormar kullandım ama malesef tırnaklarıma hiç iyi gelmedi, neredeyse her hafta bir tırnağım kırılır duruma gelmişti ve soyulma problemi yaşıyordum. Neyseki buldum ve hemen kaptım, sararmalara karşı olan ürününü denemek istedim. Güçlendirici ile ilgili yorumlarım için tık tık

Pantene'in kokusuna her zaman hastayımdır, ama hiç kullanmadım desem yeri. Bence şampuanda bu tarz temiz kokular kullanılmalı, Gliss duy beniiii. Gratis'te bazı serilerde 3 al 2 öde vardı kokularının hatrına aldım. Bakalım Ultimate Repair serisini geçebilecekler mi? Bi de köpük aldım Hobby'den parlaklık verecekmişmiş. Saçlarımı uzun bob kestirdiğimi söylemişmiydim. Düzleştiriciyle iri dalgalar yaparken köpüğün kullanışlı olabileceğini düşünüyorum. 

Hala aklım Matchmaster'da tabi, en kısa zamanda benim olmalı

6 yorum:

  1. Banada olur bazen bu.
    kafama çok pi taktığım bir şeyi almaya giderim ama aklım başka seye gider bende alırım sonra eve gelirim başlarım düşünmeye acaba iyi mi yaptım diye:)
    arada boyle cılgınlıklar yapmak iyidir hem mac ide alırsın sonra tamamdır :)

    YanıtlaSil
  2. MAC adıyla bile bizi cezbettiği için bazen başka birşey düşünmüyoruz :) Ama tercihlerin yinede çok güzel olmuş özellikle o bordo ojenin tonu
    madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. milky bunu alışkanlık haline getirdim ama ben:) gereksiz ne varsa alıyorum bu sıralar şampuana taktım ev kozmetik deposu gibi stok huyumdan vazgeçmem lazım:)

    MadamB Fashion MAC candır sanırım Matchmaster'ı erteleme sebebim mağazaya girdiğim an saldırıp başka şeyler alacağımı da bilmem:) ojeye ben de bayıldım alix avien 214.

    YanıtlaSil
  4. kafama birsey koydugum zaman banada cogu zaman dek gelmez, kesin satilmis bitmis olur vs vs ; ) güle güle kullan hepsini canim : )

    YanıtlaSil
  5. matcmaster ın fıyatını sordum 71 tl gibi bir fiyat söylediler bugun kadıköt mac te.vazgectım o an ve sadece cleanser alıp cıktım.o da 29 tl.böylece ilk mac ürünümü almış oldum.bu arada inglot amc pudradan bendede var.niyeyse cok berektsız bir üürn gibi geldi bana yaaa.hemen dibi gozuktu sorsan 6 yada 7 kere surmsumdur yani:(((birdahakıne mac alıcam.kapatıcılıg oyle çok ta degıl bıra daha verıp mac alırımd aha iyi

    YanıtlaSil
  6. legendneverdies ben de pek ısınamadım amc pudraya sanırım biraz daha süre verdim kendime bakalım su an sivilce cilt problemim de yok ama bütünleşmedi cildimle

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın