28 Kasım 2011 Pazartesi

Bitirdiklerim


Bloglarda okuduğum biten ürünler temalı postlara hep çok özenmişimdir. Makyaj malzemelerini bitirmek benim için hayal, o sebeple ben de biten ıvız zıvır ne varsa boşlarını atmadım post yazacağım diye. Ürünler bittikçe kendimle övündüm, "aferin sen de aldıklarını kenara atmadan bitirebiliyormuşsun" deyip gazladım kendimi. Sonuç bu:)

Gliss Ultimate Repair serisi: Beğendiğim, memnun kaldığım bir seri. Özellikle saç kremi, maske ve spreyi çok güzel. Onarıcı spreyi ve saç kremini tekrar aldım. Yorumlarım için tık tık.

Gliss Color serisi: Az da olsa parlaklık verdiğini söyleyebilirim. Bunun dışında pek bir esprisini göremedim. Tekrar alacağım bir ürün değil.

Gliss Total Repair Sıvı Saç Kremleri: Kaç şişe bitirdim bunlardan hatırlamıyorum, her zaman elimin altındadırlar, keşke kokuları biraz daha güzel olsa, genel anlamda Gliss ürünlerinin kokularıyla bir türlü yıldızım barışmadı. Ama sıvı saç kremleri candır, tabiki de almaya devam.

The Body Shop Banana Banane serisi: Muz hastası biri olarak bu serinin kokusuna aşığım, resmen şişeleri kafaya dikmek istiyorum, hatta itiraf ediyorum şampuanın minnacık da olsa tadına baktım:D Saç kremi yumuşatmak konusunda başarılı, ama şampuan içime sinmedi, kremi kullanmasam saçlarım keçe gibi olurdu. Sevemedim, alırken 2 şampuan 1 krem almıştım, bir tanesini zorla kullandım,diğer şişe 0km duruyor. keşke kremini alsaymışım:/

Superdrup Crush Body Sprey: Watsons'tan 1-2TL gibi bir fiyata almıştım, tam çantaya atmalık, kokusu da güzel, fresh ve kalıcı. Beğendim. Gözüme çarptığında tekrar alabilirim.

Flormar Oje Kurutucu Sprey: Sevmedim, memnun kalanı çok ama bana kurutmuyor gibi geldi, Ojeyi sürdükten 3-4 dakika sonra sıkarak kullandım. Pek işe yaramadığını düşünüyorum nedense:S

La Roche Posay Effaclar Duo: 10 numara, alıp alıp stoklayasım geliyor, şu an 2. tüpteyim yedekte 1 tane daha var, bugün yarın yine 2.li setlerinden kapmayı düşünüyorum. Harika bir şey:) Yorumlar için buyrun.

La Roche Posay Effaclar Gel numuneleri: Numuneleri bitirdikten sonra ürünün tam boyunu da aldım, daha önce de kullanmıştım. Çok başarılı, Duo'yla beraber güzel ikili oldular. Severek kullanıyorum. Karma yağlı ciltlere tavsiye ederim.

Nivea Dry Comfort Roll-on: Devamlı kullandığım bir ürün, roll-on da vazgeçilmezim. 

Neutrogena İki Fazlı Göz Makyajı Temizleyicisi: Bioderma'yı keşfetmeden önce su gibi kullandığım bir üründü. Göz makyajını çıkarmada oldukça başarılı, gel eyeliner falan dinlemiyor söküp atıyor. Artık Bioderma kullandığım için stoktaki son şişeyi bitirirken epey zorlandım, vefasızlık bu olsa gerek:D

Vichy Normaderm Triactiv Nemlendirici Bakım: Genel olarak memnun kaldığım bir ürün oldu. İlk kullanmaya başladığımda miktarı abarttığım için fena soyuluyordum, normal miktarda kullanınca böyle bir şikayetim kalmadı, etkili güzel bir ürün, yine sivilceye yatkın karma yağlı ciltler için tavsiye ederim. tık tık.

6 yorum:

  1. masallah ne cok sey bıtırmıssın , tbs salatalıklı tonık bende de vardı, cok kullanamadan verdım kuzenıme
    bu arada bende bloguma beklerım

    http://pelitodan.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. canim bugün bir dergide okudum, LRP ve Avene en cok tavsiye ediliyordu hassas ciltler icin : ) Demekki gercekten ürünler cok iyi.

    YanıtlaSil
  3. oğğğ süpper, ne çok şey bitmiş,bayılıyorum yahu bu postlara..
    duo'dan almak farz oldu sanırım, önceki yazılarınızı dikkatle okuyacağım şimdi..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. pelito hepsi bi anda bitse daha güzel olurdu bitenleri biriktirmek eşeklik:)

    viva bence de çok kaliteli markalar fransızlara güvenim sonsuz termal sularında var bi keramet.

    nilay duo muazzam bir ürün kesin al

    YanıtlaSil
  5. gliss serisini ben de beğenerek kullanıyorum :)
    http://moda-kulisi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. hahahahahhhhh şampuanın tadına bakmana öldümmm :) süpersin

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın