27 Ekim 2011 Perşembe

Golden Rose Mat Oje-No 05





Güne beklenmedik bir kargoyla başlamak ne de güzel, geçen hafta Golden Rose'dan gelen sürpriz kargoyla Golden Rose'un mat oje serisini ve yeni çıkardığı 12x Volume&Lash Lift maskarasını deneme fırsatı buldum. Kırmızı manyağı olarak ojenin tonuna bayıldım, tırnağımda tonu tam olarak yansıtamasamda şişedeki renk gerçeğe oldukça yakın. 2 katta yeterli opaklığa ulaşıyor, ben sürülüşünü de duruşunu da oldukça beğendim, diğer renkler de alınası duruyor. Sanırım 20den fazla renk seçeneği varmış, satış fiyatı da 3.5TL.

 ( Bu arada tırnaklarım kazaya kurban gittiler,işaret ve orta parmak çok derinden kırıldı, bir kaç gün yara bandıyla kamufle etmeye çalıştım derin olduğu için kesemedim. En sonunda dayanamayıp bütün tırnaklarımı baya baya kısalttım:(((( Kırık olanlar şekil veremiyorum da çok derinden gittikleri için yamuk duruyorlar:((( Fotoğraflar tırnaklarım sağlamken çekildi.)

- Ürün firma tarafından gönderilmiştir, yorumlar tamamen bana aittir.-

9 yorum:

  1. bayıldım yaa renk çok hoşmuşşşşş..

    YanıtlaSil
  2. Mat ojelere bi türlü alışamadım gitti :/ bence tırnakların fena değil canım kısa gibi durmuyor zaten :)))
    My Giveaway click click

    YanıtlaSil
  3. ben geçen yıl sevilla nın bu rengini almıştım zaten mat olarak siyahı ve bu tonu vardı:)inanılmaz yakışmış canım:)

    YanıtlaSil
  4. öncelikle güle güle kullan canım. golden rose'den beklenmedik kargo geldi diyorsun? şirketlerden sana neden kargo geliyor ki?

    YanıtlaSil
  5. swl renk harika denemelisin.

    naszl ben de bir heves matlaştırıcı almıştım ilk çıktığında ama çok kullanmadım, tırnaklarım kırılmadan önce çektim bu fotoğrafı zaten:)

    özge teşekkür ederim ben de çok sevdim:)

    hülya teşekkürler, firmalar bazen ürün tanıtımı açısından bloglara sürprizler yapabiliyorlar bu benim bir firmadan gelen ilk pakedim.

    YanıtlaSil
  6. süper bişeymiş bu :) sevdim bu firmaları ben :)

    YanıtlaSil
  7. Ojenin rengi çok hoş; fakat yanlış anlamazsan bir şey söylemek istiyorum. Zaten tırnakların yapı gereği çok düzgün, uzun. Daha da uzatmak yerine kısaltsan bile çok hoş görünür:)Sinem

    YanıtlaSil
  8. hülya firmalar keşke biraz daha desteklese dimi:)

    adsız çok teşekkür ederim kısa tırnağa gözüm alışmıyor bir türlü, dediğin gibi tırnak yapım sayesinde cok uzatmasam da uzun görünüyor ama su an bay kısa:)

    YanıtlaSil
  9. kesinlikle katılıyorum tatlım :) firmalar bizi şööyle bi coştursa biz de onların ürünlerini boool bol anlatsak herkes mutlu olsa :)

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın