12 Eylül 2011 Pazartesi

Golden Rose Silky Touch Pearl Eyeshadow-126


Ne zamandır far kullanmayan ben, bunu aldığımdan beri elimden düşürmez oldum. Hoş bir taupe; siyah, hafif dağıtılmış göz kalemi ve bol maskara ile oldukça başarılı bir göz makyajı çıkarmış oluyorsunuz. Far bazı falan kullanmadan da renginde uçma kaçma olmuyor. Bu seriyi daha önce denememiştim, yumuşacık, çok tozutmuyor ve rengini güzel veriyor. Sevdim yani.Günü kurtarmaktan öte bir far oldu benim için, favorilerime ekledim. Deneyin derim. Sıra MAC Satin Taupe ve Club'ta, hazır taupe'a alışmışken almak farz oldu.




4 yorum:

  1. sırf golden rose'a inadımdan denemiyorum şu farları ama merak ediyorum :D renk şahane.

    YanıtlaSil
  2. Bu rengi çok seviyorum ben de farda ya :) Bunun daha ışıltılı bir tonu bende tekli Maybelline far var,çok kullanırım onu da hafif makyaj yapmak istediğimde :)

    YanıtlaSil
  3. bayiliyorum bu renge yaa

    YanıtlaSil
  4. dofa kır inadını sırf bu rengi dene:) beğeneceğinden eminim.

    junkhead dediğin gibi hafif makyaj istediğim zamanda sürüp çıkıyorum, ama güzel bir smokey istersem siyah kalemle harika oluyor:)maybelline olanı görmedim ama:/

    fulya ben de ben de

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın