15 Eylül 2011 Perşembe

Dip Röfle Volume 2


Yaz diye saçlarımı kendi haline bırakmıştım, ne düzleştirici, ne fön, ne de bakım, allahlık bir halde uzadılar. Röfle yaptırmak aklımdaydı ama çok üşeniyordum ne yalan söyleyeyim. Ama baktım olmuyor, dün de Prensesim'in mis gibi röflesini görünce dedim kızım kalk silkelen. Bugün soluğu kuaförde aldım. Dip boya ve dip röfle işlemi uygulandı. Rengi konusunda içim çok rahat, ama malesef yer yer kopmalar yaşadım:( Hem de çok alakasız yerlerden. Kafamın tepesinden biraz problem oldu diğer yerler çok şükür sağlam. Zayıf halkalardan kurtulduk diye züğürt tesellisi yapamayacağım. Evet sarıyı seviyorum ama içim de cız etmedi değil. Kuaförüm röfle konusunda çok titiz, eski röflelerle yeni attıklarını üst üste getirmemek için kılı kırk yarar. Saatlerce uğraştı, üstten biraz kopma yaşayınca o da çok şaşırdı. Neyse sağlık olsun, bir şekilde kendine getircez artık o kısmı. Kopan tellerin uçları tahmin ettiğiniz gibi zigzak zigzak ve sert, güneşte uçlarını kesip o sertlikten kurtulmayı planlıyorum. Yani anlayacağınız yine bir röfle, yine sil baştan. Değer mi? 

Merak ediyorum röfleden 0 kopmayla, yıpranmayla yırtan var mı acaba:)

18 yorum:

  1. sochiccim sıkıntılı evet ama saçlarının rengi çooook güzel ;)

    YanıtlaSil
  2. röfleyi bilirdim de dip röfleyi ilk kez senden duydum. ama güzel olmuş,güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  3. ben de merak ediyorum o muhteşem duyguyu yaşayan var mı acaba:)warsa eğer bize de anlatsın lütfen:)sarı saç iyi hoş da saçımızdan vazgeçmek zorunda kalıyoruz malesef:(

    YanıtlaSil
  4. off bnde cuma günü dip röfle yaptrdım kopma olmadı ama bıktım bu ugrastan ve tam olarak aynı soruyu soruyu soruyorum degermi güzelim sacları ellerimle saglıksız yapmaya?

    YanıtlaSil
  5. Saclar harika olmuş güzellik!! röflen cok sık olduğu icin kopmalar kacınılmaz cokta dert etme ben pek umursamıyorum acıkcası kopan gene uzar cıkar kafana taktıkca gözüne batar :) Sen bakımlarını ihmal etme saclarına nazik davran yeter :) optum seni !

    YanıtlaSil
  6. zeynepcim teşekkür ederim canım:)

    derya dip röflede uçlara dokunulmuyor adından da anlayacağımız gibi, aman zaten bir de uçlara dokunsalar saçsız kalırız:)

    makyaj güncem, sarı gerçekten bağımlılık haline gelebiliyormuş ben de röfle yaptırınca bunu anladım, evet bu sırrı çok merak ediyorum:)

    ayshenur sen de güle güle kullan röfleni, değer mi henüz bu sorunun cevabını veremedim:)

    chunli,heyt be tam duymak istediğim şeyleri söylüyorsun tatlım ağzına sağlık,teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  7. canım çok güzel olmuş sıkma canını.bende de röfle var ama maşallah hiç kopma yaşamıyorum ben kendi saçımın üzerine röfle yaptırdım ve bir daha koyu renge hiç dönmedim dipler çıktıkçta röfle atıyorlar ama cila yaptırmıyorum.Sadece çıkan yerlere yaptıkları için kopma olmuyor sakın saçının bütününe röfle yaptırma derim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya canım bende kendi saç rengim,n üzerine dip röfle yatırdım dibim gelmişti ama ucum bebek sarısı dibim çiğ sarı oldu, acaba cila attırsam dip rengim kızıllşırmı yada nolur bilemiyorum fikrin varmı ?

      Sil
  8. Sanırım bi bendim röfleden saçlarımı kaybetmeyen o kadar çok dip röfle ve komple balyaj attırmıştımki saçlarımın tamamı platin olmuştu ama tek sırrım ve kurtarıcım Selective Keratin oldu.Senelerdir kullanırım.Öğlen saçlarıma sürer ertesi gün yıkarım.Özellikle balyaj yaptıracaksam bir gün öncesi mutlaka kullanırımki şuan saçlarımı kahve köpüğüne çevirdim hala bile boyadan bir gün önce yoğun bir şekiilde sürer bekletirim.Haftada bir sefer mutlaka uygulayın.Balyajın ve röflenin yıprattığı saçları bile onarıyor.Gözüm kapalı tavsi ederim ...Umarım yardımcı olabilmişimdir...

    YanıtlaSil
  9. moda ve hobi perisi ben boyanın üzerine attırıyorum röfleyi o yüzden daha yıpranıyor tabi,teşekkür ederim bu arada:)

    roseangel selective keratini ben de kullandım hatta cok memnun kalıp blogumda bahsetmiştim ama eşek kafam bitince almadım saçım kendine döndü diye, röfle demek devamlı bakım demek hata yapa yapa öğreniyoruz:)

    YanıtlaSil
  10. Nerden nereye bende diyorum bi blogger arkadaşa tavsiye etmiştim ama kimdi diye demekki senmişsin canım...Bence tekrar başla ve kullanmaya devam....Bu arada saçının rengine bayıldım harika olmuş güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  11. Benim kurtarıcım da Kerastase Aqua Oleum ampuller (http://trendyandfriendly.blogspot.com/search/label/kerastase) .. ağır hasar varsa hemen durulamayıp bir gece sacımda bırakıyorum.. Kerastase ürünleri toparlıyor!

    YanıtlaSil
  12. roseangel evet ben olabilirim.bakalım ya gliss'in siyah keratinli serisini de aldım onu da deniyim bi, selective'i de alym ama.güzeldi dediğin gibi.

    nilgün kerastase tartışılmaz zaten:

    YanıtlaSil
  13. sc rengin müthiş olmus ya bayıldımmm
    http://pinarkozmetikshop.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. saç rengin harika olmuş ama bence bob modeli daha çok yakışır sana

    YanıtlaSil
  15. scissor hands yorumlarından takip ettiğin kadarıyla çok işleme, röfleye pek sıcak bakmıyorsun, ama saç rengimi beğenmen bu işin olduguna işarettir bu sebeple mutlu oldum:) bob gerçekten içimde kalan bir model ama hiç saç uzatamadığım için şu an uzatmaya kasıyorum. cesaret etsem direk bob kestirmek isterim

    YanıtlaSil
  16. bence hiç düşünme hariak bir model olur sana çok yakışır bende demesi

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın