24 Ağustos 2011 Çarşamba

And The Oscar Goes Tooooo.... Dublör Yumurta




 Pazar akşam BuldumBuldum.com'dan verdiğim sipariş dün elime geçti, 2 tane yumurta istemiştim, siparişimin yanına mouse pad eklemişler, buradan teşekkür ediyim. Neyse efendim bugün yumurtaları denedim, denemekle kalmadım hazır iş güç yok adım adım fotoğrafladım.




Dublör yumurtamızı normal yumurtalarda soğuk suyun içine koyup beklemeye başlıyoruz. Bu aşamadan önce ben yumurtayı sabunla yıkayıp, önceden tek başına kaynattım.

 Gördüğünüz gibi kenarlardan sararmaya başladı bile.





Isı yükseldikçe kenarlar daha fazla sararıyor. Rafadanın kıvamını denemek için aşağıda gördüğünüz sararma biraz daha artınca yumurtalardan tekini aldım. 




























Dublörümüz iyice sarı olunca da diğer yumurtayı aldım, bu da güzel kıvamlı bir top yumurtaya tekabül ediyor.



















Rafadanı ben olması gerektiğinden biraz daha sulu severim, dublör sayesinde bu kıvamı ilk seferden yakaladım, top yumurtanın da sadece sarısını yiyebiliyorum o da gayet başarılıydı. Sonrasında dublörümüz kendi kırmızı haline yavaş yavaş dönüyor. Kısacası ben gereksiz görünse de dublörü çok sevdim. İyi ki almışım. 




8 yorum:

  1. çok merak ediyordum bunları..ismi de çok komik...bayağı işe yarıyormuş demek ki:))
    www.trendyandfriendly.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. ne çıkaracaklarını şaşırdılar artık:))iyiymiş ben aliyim bari :P

    YanıtlaSil
  3. zeynep valla iyi tabi:)

    nilgün yarıyor tabi yumurta sevenlere bire bir:)

    bronz makyaj hem de ne yaramak:)

    çokoprenses aldığım sitede neler neler var cidden şaşırmış insanlar:)

    YanıtlaSil
  4. aa ilk kez boyle bır urun görüyorum.
    çok iyi bir buluş :) güzel günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  5. süper bi şi buuu :)

    LeyLalar Banu

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın