19 Temmuz 2011 Salı

Inglot Freedom Allık


Bu allığı zamanında İnglot'tan far paleti yaptığımda almıştım, o zaman paleti ya full farla doldurabiliyorduk ki bu 12 adet far demek ya da pudra, allık ve daha az sayıda far seçerek de paleti oluşturabiliyorduk.  Ben tercihimi full fardan yana kullanmıştım ve muanın kıyağıyla bu tek allığı da almıştım.

 Kayısı tonlarında ve içerisinde altın rengi glitterlar olan bir allık kendisi. Panında bu glitter durumu çok gözüme batsa da, sürünce rahatsız olmuyorum, yine de genel anlamda shimmer ve mat yapıda olan allıklar daha tercihim diyebilirim. Yapı olarak oldukça pigmentli, eli hafif tutmakta fayda var, çok yumuşak,kadifemsi yapıda olduğu için de fırça değdiği zaman biraz fazla tozutuyor.Yenilenen Freedom serisinde aynısı var mıdır emin değilim ama çok güzel renkler gözüme çarptı, bir ara yoklamak lazım.



2 yorum:

  1. resimdekiyle kolundakinin hiç alakası yok :) ama kolundaki çok güzel görünüyor... daha yeni 4lü allık paleti yaptırdım ben de...

    YanıtlaSil
  2. kolumda daha pembe dimi:) tende duruşu gerçekten güzel, sen de güle güle kullan allıklarını :)

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın