3 Temmuz 2011 Pazar

Golden Rose Terracotta Stardust




Gold tonlu bir allıkla daha devam ediyoruz. Bendeki 101 nosu. MAC Trace Gold'la kıyaslayacak olursam evet ikisini de çok severek kullanıyorum ama Golden Rose'un yeri ayrı, daha sarımsı; gold tonlu allık deyince aklıma ilk gelen şey ürün diyebilirim, tozutmuyor, oldukça pigmentli ve kalıcı. Saçlarım karamelken bıkmadan usanmadan her gün kullandım bitme eğilimi göstermedi. Sarıya dönünce pembe, şeftali tonlarına gider oldu elim ama bu aralar yine 101'i elimden düşürmüyorum, renk mükemmel, ışıltı keza öyle. E fiyatı da MAC'le kıyaslanamaz bile, gold tonlu allık arayanların derdine 101'im derman olmasında kim olsun? Sarı sarı parıltılarına kurban olduğum:)




7 yorum:

  1. wuu baya altın ışıltılıymış :) begendim :D

    YanıtlaSil
  2. Hmm pek güzelmiş, çok güzel far da olur bundan :D altın rengi göz kapaklarına bayılırım hehe :D

    YanıtlaSil
  3. chunli ışıl ışıl çok tatlı:)

    Marjo hiç denemedim ama bi bakym nasıl olcak:)

    YanıtlaSil
  4. golden rose'da bulmam imkansiz ama bayildim bunun renginede,mükemmel bir isilti sergiliyor!!

    YanıtlaSil
  5. ay bu renk çok güzelmiş so chic!Mutlaka incelemeliyim:)

    YanıtlaSil
  6. sarı sarı parıltılarına kurban olduğum ne demek yahu vallahı koptum ve ardından hemen uye oldum :) benımde bloguma beklerım sizi makyajsizasla.blogspot.com sevgiler!

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın