22 Temmuz 2011 Cuma

Bioderma Sébium Purifying Foaming Gel


 

Kendisi karma-yağlı ciltler için oldukça uygun bir temizleyiciCildi kurutmadan, germeden, kasmadan güzelce temizliyor. Benim nerden çaldığı belli olamayan cildimi yağlanma açısından biraz daha düzene soktu diyebilirim tabi düzenli kullanımda. Dönemsel sivilce istilalarından da daha hızlı kurtuluyorum sayesinde, tabi bunu yaparken tekrar söylüyorum hiç bir zaman cildimi kurutmadı. Makyajımı Bioderma'nın Sensibio h2o'yla silip, bu temizliyiciyle yıkıyorum, bir pump yeterli temizlemeyi sağlıyor, ben yüz fırçasıyla beraber kullanıp foşur foşur yıkıyorum ki fırça kullanmanın da yararını gördüm izler vb. açısından. Şu an yarılanmış durumda, bitince yenisini alırım oldukça memnun kaldım. 

Bu arada ürünü Cerrahoğlu Eczanesi'nden aldım, memnun kaldığım bir alışveriş oldu, kargo ücreti almamaları, fiyat ve taksit seçenekleri, kısa sürede ürünün elime geçmesi (2 gün sanırım) eczane alışverişlerimde burayı tekrar kullanmama yeter. Siparişi onaylayan bir mailin gelmemesi ve web sitesinde bazı ürünlere ilişkin bilgilendirmelerin eksik oluşu gibi olumsuzluklar var ama problem değil, zaten herhangi bir sorunda telefon ya da internet sitesi yoluyla kolayca ulaşabiliyorsunuz. 

9 yorum:

  1. seni izleyemiyor muyuz yahu?bir de inglot allık fiyatları ne kadar acaba?

    YanıtlaSil
  2. izleyebiliyorsunuz tabiki de:) widget çıkmamış mı yanda?? freedom paletlerin veya tekli allıkların son fiyatları hakkında malesef bilgim yok ama Makyaj Günlüğü geçtiğimiz aylarda Inglot postunda 4lü allık paletlerinin 99tl olduğunu yazmış; http://makyajgunlugu.com/2011/04/16/inglot-free-system-paletleri/ bir bak istersen

    YanıtlaSil
  3. yok valla sağda twitter yazısından başka bişiy yok bi kontrol et istersen

    YanıtlaSil
  4. şimdi oldu mu? kaldırdım twitter'ı anlamadım valla:S

    YanıtlaSil
  5. hıh şimdi oldu işteee.izledim gitti sonunda 340. izleyicin oldum bu arada benim yeni bloğuma da beklerim :)

    YanıtlaSil
  6. bronz makyaj uyarın için çok teşekkür ederim:) blogunu takip listeme aldım hemen zaten:) her zaman beklerim

    YanıtlaSil
  7. rica ederim ne demek hoşçakal

    YanıtlaSil
  8. benimde yüzüm yağlı. ve sivilcelerim var. az ama beni rahatsız ediyor. bir iki tanede olsa istemiyorum. bütün sivilcelerimden kurtulayım.. ilk fırsatta denemem lazım. :)

    YanıtlaSil
  9. yaren denemeye değer bir ürün:)

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın