1 Şubat 2011 Salı

Golden Rose 120- Chanel Paradoxal Dupe


 Claire's ve Sevilla'dan sonra Golden Rose' da boş durmamış ve sonuç:) Ben bu renge hastayım ötesi yok, Claire's versiyonunu aldığımda uzun bir süre elim başka ojeye gitmedi. Hele de güneş ışığı ellerime vurdukça gözlerimi alamadım tırnaklarımdan:))) Kısacası çok çok severek kullandığım bir renk. Golden Rose standında görünce dayanamadım aldım, renk olarak bendekinden bir farkını görmedim. Her zamanki gibi 2 kat sürmek yeterli geldi. Hala almadıysanız hemen koşun alın, göz alıcı:)
 


15 yorum:

  1. bi ben sevemedim şu rengi :(

    YanıtlaSil
  2. pastel ve alix aviende yaptı bundan :D suanda en yakını pastelin ki :D

    YanıtlaSil
  3. Ben de bu Golden rose'u ve aynı rengin bir de Alix Avien'ini aldım ama daha sürmeye sıra gelmedi :) Canım buarada tırnaklarının yapısı ne güzel öyle ince uzun uzun ya ;)

    YanıtlaSil
  4. cicibebe ben bayılıyorum oysa:(

    youknow pasteli biliorum ama bir türlü bulamadım:( alix avien'den haberim yoktu teşekkür ederim cnm ona da bakıcam

    junkhead sür sür bayılcaksın mor ışıltısına.teşekkür ederim cnm çabuk kırılıyorlar ama malesef

    YanıtlaSil
  5. pastel var bende de renk çok güzel hakikaten.

    YanıtlaSil
  6. alix avien'i aldım ben ama bu kadar güzel durmuyor sanki:(

    YanıtlaSil
  7. Evet cok benziyor :) Bende bugun bi dupe buldum. Barry M markasindan :D COk sevindim hehehe

    YanıtlaSil
  8. ben de claire's versiyonunu kullanıyorum. çok beğenerek aldığım bir renk

    YanıtlaSil
  9. tatliyosun teşekkürler Pastel'inkni de almayı düşünüyorum, Flormar'da yakındır:)

    sister sinister renk mükemmel

    cemre al tabi:)

    magrenta allah allah çok uçuk bi renk farkı olcağını sanmıyorum tatlım ama bilemedim:S

    Tugba Barry M burda da olsa keşke :) aklımda o da ebay'dan alabilirim her an. bire bir nerdeyse. Sen de güle güle kullan.

    derya ben de bi Claire's bi Golden Rose dönüşümlü sürüyorum:)

    YanıtlaSil
  10. çok güzel bir renkmiş ve tabi sana çok yakışmış şekercim:)

    YanıtlaSil
  11. kova kadını valla hiç çarpadı gözüme şu pastel 69:((

    duygu teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  12. aa cok güzel ya, ben mat oje haric hicbir pjeyi begenmiyordum ama bu pek güzelmis :)

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın