10 Ocak 2011 Pazartesi

Yine Kozmetikcim


Severek kullandığım Alix Avien Terracotta Pudram bitince, yine bayıldığım ve yarım kalan MAC Mineralize Skin Finish Natural'la yola devam ettim. E tabi her güzel şeyin bir sonu olduğu gibi onun da dibini gördük. Bu iki pudranın da yenisini aldığımda karşılaştırmalı bir post yazmayı düşünüyorum zira Alix Avien'nin benim cildimde MAC'ten aşağı kalır hiç bir yanı yoktu. Neyse Kozmetikcim'de gezinirken Cecile Invisible Wet&Dry Pudra için yazılan güzel yorumlara dayanarak hemen sepete attım, kendisine yine Cecile High Light Concealer eşlik etti. Cumartesi verdiğim sipariş bugün ulaştı. Ürünleri henüz kullanma fırsatım olmadı, deneyince yorumlarımı paylaşacağım. Asıl bahsetmek istediğim şey sitenin Genel Koordinatör'ü Banu Hanım'ın jesti. Kendisi sağ olsun zahmet etmiş benim şu postumda ayıla bayıla övdüğüm, stokladığım Avon Glimmerstick Diamonds Twilight Sparkle ve şık bir makyaj çantasını hediye etmiş. Hediyelere iliştirdiği not için de ayrıca teşekkür ederim:))) Güzel yorumları fazlasıyla hakeden bir site. Kendilerine kozmetik severler adına teşekkür ediyorum. Bu arada unutmadan paketin içinden çıkan Avon Mega Impact Charged Cherry ruja resmen hasta oldum hemen tam boyunu almam lazım nasıl tatlı bir renk  o öyle:)


2 yorum:

  1. güle güle kullan cnmcım :*

    YanıtlaSil
  2. peki bu sitede kapıda ödeme varmı canım...olursa ben de hep alışveriş etmek isterim.nevin

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın