8 Mayıs 2010 Cumartesi

Yeşil




Bugün yeşilleniyim dedim. Flormar'ın yeşil tonlarındaki farlarını kullandım. Aha kendisi şu olur:


Öncelikle göz kapağına komple 1 nolu farı sürdüm, kuyruk kısmına 2 nolu farla hafifçe gölgelendirme yaptım. Kaş altında 4 nolu far , alt kirpik diplerinde de ıslatılmış ve açılı fırçayla sürülmüş 3 nolu far ve Maybelline'nin tekli farlarından 710 Blazing Brown var.O da şu oluyor:

Liner olarak klasik İnglot jel eyeliner kullandım. Bu arada kirpik diplerinde 2 renk kullanmak hoşuma gitti, siz ne dersiniz?

14 yorum:

  1. sochiccim makyajın harika olmuş renkler süper gözlerinin güzelliğine güzellik katmış :) kirpik dibine 2 ayrı renkte çok uyumlu ve güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Ben makyaja bayıldım :) Göz renginde çok tatlı maşallah.
    Göz altında 2 renkte hoş olmuş,devam ..:)

    YanıtlaSil
  3. göz renginle harikabi uyum süper görünüyor. Ellerine sağlık cnm.

    YanıtlaSil
  4. her zaman dedigim gibi senin gözler zaten guzel kaslar guzel makyajda extra guzel yapiyor ;D

    YanıtlaSil
  5. harika görünüyor canım, renkler de süper makyaj da gözlerin de :)

    YanıtlaSil
  6. zeynep, mughetto, kelebeğim,style m,neslee hepinizi öpüyorum çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız için:)

    YanıtlaSil
  7. sochic bayıldıııımmm, cok yakısmıs bu makyaj sana!!!!! kirpik dibine 2 farklı renk uygulaman da cok basarılı olmus, maşallah diyorum:-**

    YanıtlaSil
  8. yeşil senin rengin bunu anlamış bulunuyoruz..gözaltında iki renk çok güzel olmuş..güzel gözlerine nazar değmesin çooook yakışmış şeker :)))

    YanıtlaSil
  9. süpeer olmuş çok güzel bence kirpik dibine iki renk doğru seçim yeşil renk de gözlerine çok gitmiş ne deyim bayıldım

    YanıtlaSil
  10. nilgüncm eet makyajda yeşili seviorum çok teşekkür ederm canım:)

    thales teşekkürler tatlım:)

    YanıtlaSil
  11. ahh seni hain süper yapmışsın yine ma$allah :D cok güzel olmuş zaten biliyosun renkler benlik :D

    YanıtlaSil
  12. tişekkür ederm bebeğimmmm her renk senlik o güzellk oldukça

    YanıtlaSil
  13. mükkemmel harika müthiş süper diyecek söz bulamıyorum :)

    YanıtlaSil
  14. gozlerin yesil oldugundan oakadr guzel yakismiski sana
    yesil tonuda cok guzel

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın