3 Mayıs 2010 Pazartesi

Uzun Bir Aradan Sonra


Kaşlarımı nadasa bırakmıştım daha fazla insanlıktan çıkmadan aliim dedim:) Almışken de şöle bi makyaj yaptım tamamen uyduruk eyeliner hiç de hoşuma gitmedi ama ekledim. Size eyeliner tutoriali sözüm var biliorum ama ne kadar denediysem istediğim gibi olmadı. En iyisini yapana kadar askıya aldım, yapıcaksak güzel olsun işe yarasın dimi. Zaten eyelinerı makyaj postları için boyandığım zaman kullanıyorum. Gözümde malum İnglot'un gel eyelinerı var.Alt kirpik diplerinde ise bayıldığım yeşil kalemim. Flormarın asansörlülerinden 803 no, mükemmel bir yeşil bence. Gözün içinde de Avon Kajalstick siyah kalem. Makyaj postlarımın devamını umut ediyorum zira bu aralar cidden sadece kalem rimelle idare ediyorum...

11 yorum:

  1. çok güzel olmuş yeşil kaleme bayıldım bu arada aliciiiğim :)))

    YanıtlaSil
  2. kaşın,gözün güzelliğine bak bee maşallah maşallah :) ayrıca eyelinerı sürüşünce çok güzel :)

    YanıtlaSil
  3. ahh bende şöyle eyeliner sürmeyi bir becerebilsem..çok güzell..özellikle smokey eye makyajlarına bayıldım :))

    YanıtlaSil
  4. yerim bu gözLeri ma$allah!! ka$larda harika olmu$ :D bende bu sekiLde bi liner denemesi yapiiiiiiiiim :D

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş canım, ellerine sağlık = )

    YanıtlaSil
  6. kaşların cok guzel, gozlerin de oyle.
    cok begendim ben:-*

    YanıtlaSil
  7. thales teşekkür ederm canım bence de al cok tatlı rengi.

    zeynepcim o senin güzelliğin:)

    shopping bag teşekkürler ben de en çok o tarzı yakıştırıorum kendime zaten:)

    chunli mucks:) senin eyeliner da süper oluo kuzummmm

    hacer canım çokkkkk teşekkür ederim:)

    gamze :) ah o kaşları almadan önce gör sen bir de:)

    YanıtlaSil
  8. Canım çok güzel olmuş yine =)

    YanıtlaSil
  9. çok güzel cnm eyeliner ve yeşil kalem bitirmiş olayı daha makyaja ne hacet :)

    YanıtlaSil
  10. çok güzel görünüyo bence eyeliner da gözün kaşın da :) yeşil kalemin rengi hakkaten güzelmiş ya not ettim göz renklerimiz neredeyse aynı, sana o kdar yakışmışsa bana da yakışır herhald.. :D

    YanıtlaSil
  11. april çok teşekkür ederim tatlımmmmm:)

    cecilia beğenmene çok sevindim canım:)

    neslihan canım çok teşkkür ederm eminim sana da çok yakışacaktır.

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın