10 Mart 2010 Çarşamba

Ödüllllll

Sarı şekerim Chunli saolsunn beni bu ödüle layık görmüş,kendisine çok teşekkür ediorumm, mucu mucu tatlım:)

Ödül şartları

1.)Sizi ödüllendirene teşekkür edin
2.)Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.
3.)Ödülün logosunu yayınlayın.
4.)7 yaratıcı blogger ödüllendirin.
5.)7 blogun linkini yayınlayın.
6.)Ödüllendirdiklerinizi haberdar edin.
7.)Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın.

And the winner is...:)

1) Kokoshsayfa

2) Roxelanne's

3) Hedonist Queen

4) Siyah Prenses

5) Miss Dominika's Style Box

6) Hem mutlu hem çilli

7) Makyajlı Ruhum

Benim hakkımda 7 şey;

  1. Aşırı derecede pis boğazım öyle böyle değil. Yemekten keyif alıyorum napiim:)
  2. Dans etmeyi cok seviyorum iide kıvırırım bu işi :P Sevgilim kanımda bi şoparlık olduğunu söyler bu yüzden.
  3. Geyik muhabbeti en çok keyif aldığım şeylerden biri. Saatler boyunca boş konuşabilirim.
  4. Çok sırıtığım. Devamlı bir gülme durumu var erkenden kırışcam diye korkmuo değilim.
  5. Çok elit,şık bir restaurant açmak, sık sık mutfağına girip kendime has şeyleri konuklarıma sunmak hayalini kuruyorum uzun zamandır. Haa bi de aşçılık kursu var tabi:)
  6. Telekinezi yeteneğim olsun isterdim:)
  7. Böcek tayfasından çok fena tiksiniorumm:SSSSSS

6 yorum:

  1. Canım çok teşekkürler, bana geçen sene gelmişti bu ödül. Tekrar dönüyor herhalde:) Pis boğazlılık konusunda da sana katılıyorum napalım yemek yemek en güzel eylem:)

    YanıtlaSil
  2. rica ederim tatlım ebet dönüo sanırım herkes paslamş:D eksik kalmiim dedim. kesinlkle yaa yemek gibisi varmı:)

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim tatlımm

    YanıtlaSil
  4. cnm bnm şimdi gördümmmm:):)çok teşşkr edirimmmmm:):)

    YanıtlaSil
  5. çoook mersi tatlım :)))

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın