23 Mart 2010 Salı

Dermalogica Cilt Bakım Semineri

Söz konusu kokoşluk olunca Sochic napar, ders mers dinlemez atar kendini yollara:) Bugün de Dermalogica' nın cilt bakım seminerine katılmak üzere Fulya'da Dermal Cilt ve Vücut Bakımı merkezindeydim. Seminer sayesinde hem cilt temziliği ve bakımı hakkında çok faideli şeyler öğrenme şansını yakaladım hem de ürünleri kurcaladım. Hee bu arada gözlerine,kirpiklerine, sexü sexü bakışlı fotolarına hasta olduğum Roxalenne ile tanışmış olduk, kendisi çok tatlu, bıcır bıcır bi güzellik:) Çok da sıcak kanlı, samimi. Seminer boyunca makyajdı,ürünlerdi,sivilcelerdi derken bol bol kaynattık kendisini burdan çok öpüorum:)


Güzellik tepsimize yakından bir göz atalım dimi:) Neysee gittik, gördük. Gayet güler yüzlü bi ekip kapıda karşıladı bizleri.Marka hakkında kısa bir bilgiden sonra, sıra geldi zurnanın zırt dediği yere. Saçlara bantlar takıldı; makyajlar kuzu kuzu çıkarıldı. İlk başta makyajı falan çıkartmak çok ürkütücü gelse de acaip keyif aldım ürünleri denerken. Sadece ürünleri denemedik tabi, yetkililer tarafından yapılan ufak bir cilt analizi ve cilt tipimize göre ürün tavsiyeleri de aldık. Herşeyi geçtim de helal sana Dermalogica, beni makyajsız sokağa çıkardın ya eli öpülesisin. Alkışşşş:P

Seminerin bitiminde katılımcılara bir kaç ürünün sample'ını verdiler ki benim güzide cildime tavsiye edilen ürünlerin denk gelmesi de züper oldu açıkçası:) Ürünler hakkında yorumların, fotolar ilerleyen postlarda sizlerle olacak sevgili Okuyucu, beni izlemede kalın, öpüldünüz:))))

5 yorum:

  1. kocamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaann öpüyorum seni kuzuuuu

    YanıtlaSil
  2. süper bi seminerdi:) sizinle de tanışma fırsatı bulduuum:) ikinizi de çok sevdim, öpüyorum...

    YanıtlaSil
  3. basakcım ben de seni cok öpüorum gerçekten de keyifliydi:)

    YanıtlaSil
  4. hoca yarın seni ve yerine imza atması için azmettirdiğin arkidişini odasına çağırıyormuşşş :D

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın