9 Ocak 2010 Cumartesi

Uyduruk Bir Makyaj:/

Bu aralar çok tembelim. Günü öyle şip şak yapılmış,pek özelliği olmayan makyajlarla kurtarmaya çalışıyorum. Aynen burada da yaptığım gibi. Göz kapağıma ve alt kirpik dibine gri renkte göz kalemini öylece sürdüm parmağımla dağıttım.(Benim kullandığım kalem emily 120 no) Kaş altıma mat beyaz far sürdüm (İnglot paletinden), gri kalemle kaş altını yine İnglot paletindeki gri renkli farla hafifçe fırçayla kaynaştırdım. Göz içinde ve üstünde Bourjois Ultra Black Khol&Contour kalem, kirpiklerde de atmaya kıyamadığım Telescopic Carbon Black rimel var.
Resimlerin büyük hali için üzerlerine tık tık:) Şu acemeliği hala atamadım malum:P

6 yorum:

  1. öhö öhöö ıımm :)senin bu uyduruk diye adlandırdığın makyajı hiç beceremeyenlerde var (bknz;ben) bence çok sade ve güzel olmuş..

    YanıtlaSil
  2. aşkolsun tatlımmmm cık cık cık:) gören de bişi yapamıo sanar halbukii biz biliriz bu güzelliği:)teşekkr ederm cnm:)

    YanıtlaSil
  3. hafta sonu online olamadım simdi görüyorum cokkk güzel olmuşş tatlımm zaten gözlerinin hastasıyım :)

    YanıtlaSil
  4. teşekkr ederm canım benim:) valla şaımarcam en sonunda:P

    YanıtlaSil
  5. şimdiiii bu makyaaaajj senin günü kurtarmak olsun diee yaptıın makyaj mıı....

    süper yaa ben bayıldım vallaaaaa :)
    maşşallah gözler on numara

    YanıtlaSil
  6. ay canım benm sevindim beğenmene:) valla ben makyajı cok özene bezene yaparım cok vakit harcarım o yüzden dedim öle:)

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın