8 Ocak 2010 Cuma

Saç Sorunsalı:/

Saçlarımdan yana hep dertliydim ben:/ Sıkıntılı bir yaratık olduğum için, renk değişiklikleri, olur olmadık zamanlarda sırf sıkıntıdan saç kestirmeler, çooooookkkk zor uzayan hatta uzamayan üstüne bir de çatır çatır kırılan lanet saçlar:( Şu an saçlarım karamel tonlarında tabi dibi 5 metre geldi:P Bekliyorum az daha uzasın da röfle yaptırayım diye ama yok yok yok:/ Şu ana kadar karamel, bakır, ateş kızılı,doğal saçım üstüne gölgemsi şeyler,koyu kestane ve siyah rengi denedim. İçlerinde en bayıla bayıla kullandığım siyah oldu. Beyaz tenli ve makyaj fotolarında gördüğünüz gibi renkli göslü olduğum için iyi bir üçleme oluyordu ama malum siyah lanet bir boya alsan atılmaz satsan satılmaz cinsten:/ Mecbur döndüm tabi ben de. Gerçi hala aklımda,her an gidip karalara bürünebilirim de bir de röfleyi denemeliyim diyorum. Ama saçlarımın elimde kalacağından deli gibi korkuyorum.
Düzenli olarak yağlı, ampüllü bakımlar, maskeler uyguluyorum saçlarıma.Uçlardaki kırıkları kendim temizliyorum ki çok fazla kırılıyor düzleştirici,maşa işlemleri yüzünden:/ Uzasın diye bir afedersiniz ama gübre( !) uygulamadığım kaldı. Sonuç sıfır. Moralim çok bozuluyor kestirmeye kıyamıyorum kuaför= en az 5 cm olduğundan. Napsam bilmiyorum. Zor zor bayan hele de bakımlı olmaya çalışan bir bayan olmak çok zor:(

9 yorum:

  1. canim ben yurtdisindayim.Burda eczanelerde satilan bir cesit su benzeri birsey var.Fiyati da cok uygun.Sacin uzamasina yardimci oluyor.Bir arkadasim epey uzatti sacini onunla.Turkiyeye slk slk geliyorum istersen geldigimde sana da getirebilirim.kargoyla da yollarim bulundugun sehre.Benimde saclarim la cok buyuk sorunlarim var ama maalesef benimkiler deli gibi dokuluyor:( Sacin sorunlu olmasinin ne demek oldugunu iyi biliyorum yani :(

    YanıtlaSil
  2. canım ismi ne bi araştiriim ben de çok teşekkr ederm önerin için ama:)

    YanıtlaSil
  3. canim suan hatirlamiyorum ama sorarim.Haber veririm sana

    YanıtlaSil
  4. sochic cim sanırım bende senin gibi durmadan saç rengimle oynuyorum sonrası hüsran tabii aslında çok takmamak gerekiyor saça hangi renk yakışıyorsa onu boyayıp bir daha ellememek gerekiyor fakat gel gelelim anlatamıyorum kendime
    tek çözüm saçımızdan başka seyler düşünmek :)
    ben mecit efendi saç bakım yağı kullanıyorum fiyatı 7 buçuk tl aktarlarda satılıyor oda çok iyi geliyor fakat düzenli kullanmak gerekiyor

    YanıtlaSil
  5. mecitefendiyi denemedim canım ama cok memnun olan var senin gibi barcelino kullanıorum ben bitince meciti denicm inş ii gelir.valla dediğin doğru tatlım ama ne yapcaksn işte hatun milleti olarak sıkıntılıyız biraz:)

    YanıtlaSil
  6. canim benım saclarım 2 yıldır röfleliydi inanılmaz yıprandı ve saclarımın asırı döküldü bende senin gibi her rengı denedım ama sarı kadar yıprandıgını hatırlamıorum suan sacrengi amber kahwe yapdım 3 hafta once sacımı toparlamaya çalısıorum artık:)))

    YanıtlaSil
  7. biliorum canım yaa ama içimde kalcak cok istiyorum röfle yaptrmayı bi göriim bakiim nasıl olcak:)olmadı koyulturuz yine napalım:)

    YanıtlaSil
  8. çok kimyasal uygulama yaparsan saçlarına onlrı kaybeder kesmek zorunda kalırsın

    YanıtlaSil

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın