14 Ocak 2010 Perşembe

Mimmmmmmmmmmm:P

Siyah Prenses beni mimlemişşşş:) Çok teşekkür ederim Zeynep tatlım öpüyorum seni:) Buyrun bakalım benim cevaplar.
2009 yılında en çok üzüldüğün şey neydi?
2009 benim için pek parlak geçmedi malesef, genel anlamda sıkıntılı şeyler yaşadım. Özel olarak bir olay söyleyemeyeceğim ama genel konuşursam ailevi olaylar beni çok yıprattı diyelim:/
2009 yılını tek kelimeyle nasıl anlatırdın?
Tatsız yeterli olur sanırım.
2009 yılında seni en çok şaşırtan şey ne oldu?
Önsezilerim, izlenimlerim kuvvetlidir o yüzden hayat beni şaşırtamaz genelde. Tatsız geçen bir yıldan ne gibi bir şaşırtmaca beklenebilir dimi:)
2009 yılında hafızandan çıkmayan en etkili film neydi?
Nefes sanırım. Çok etkilenmiştim.
En çok kozmetik alışveriş yaptığın yerin ismi?
The Body Shop, Cosmo Home sanırım.
2009 yılında asla vazgeçmem dediğin 3 makyaj markası ve ürünleri?
MAC- Face and Body Foundation
Mac-Mineralize Skinfinish Natural
Bourjois-Delice de Poudre
Bu yıl en çok neyi hayal ettin?
Erkek arkadaşımla beraber koskocaman,mutlu ve huzurlu bi hayatı hayal ettim. Sadece o ve ben...
Yeni yıldan beklentilerin ne?
Sağlık, huzur, mutluluk, başarının haricinde sevgülümü bana ver 2010:PPP
Evettt benden bu kadar. Mimi sevgili Kokosh' a gönderiyorum.

2 yorum:

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın