21 Ocak 2010 Perşembe

Mimlendimmmm

Sevgili Zeynebim ve Gamzename beni mimlemiş, çokk teşekkür ediyorum burdan:) Hemen cevaplara geçelim
  • 20li yaşların başında, gülmeyi,eğlenmeyi, hayatı boşvermeyi çok seven biriyim. Yaşadığım anın tadını çıkarmaya çalışırım çoğu zaman. Hırslı değilimdir. Eleştirmeyi severim, detaycıyımdır. Romantik biri değilim bi bayana göre odun bile olduğum söylenebilir. Mutluluğumu paylaşmayı severim, başkalarının mutluluk kaynağı olabilmeyi de ama üzüntülerim konusunda biraz daha içe dönüğümdür. Bu bi savunma mekanizmasımı bilmiyorum ama insanların benm üzüldüğümü görmesini istemem, zaaflarımı bilmesini istemem. Kimsenin eline koz vermek istemem hiç bir zaman. Kontrol bende olmalı.

  • Yemek yemek ve yapmak benim için inanılmaz büyük bir mutluluk. Devamlı farklı lezzetler denemeyi, bunları çevremdekilerle paylaşmayı çok seviyorum. Yaptığım yemeği gören, tadan insanların ifadeleri benim için çok önemli, yüzlerindeki gülümsemeyi görünce, güzel tepkileri alınca deli gibi mutlu oluyorum.

  • Bu sebeple profesyonel anlamda aşçılık ve mutfak sanatlarıyla ilgili eğitim almayı ve kesinlikle şık bir restaurant açmayı çok istiyorum. Umarım bu hayalimi gerçekleştirebilirim:)

  • Sezgilerime ve gözlemlerime güvenirim. Bu sebeple karakterler hakkında kolay yorumlar yapabiliyorum ve bu yorumlarım genelde doğru çıkar. Ön yargılarım vardır. Birini bir kez gözüm mü tutmadı, iki cihan bir araya gelse düşüncelerim değişmez,ısınamam.

  • Devamlı sırıtan bir tip olmama rağmen, damarıma basıldı mı çok fena olabiliyorum. Haksızlığa tahammülüm yok, samimiyetsizliğe de. Hoşlanmadığım bir şeyi ille söylemem gerekmez,çoğu zaman farkında olmasam da hareketlerim,tavırlarım,konuşmam değişir bir şekilde belli ederim. Yeri geldiğinde çok asabi bi insan olabiliyorum, öfke nöbetlerinden kendimi kaybettiğim olmuştur.

  • Patavatsızlık derecesinde doğrucu davutumdur. Öyle ortam uygun mu falan hiç bakmadan çat diye aklımda ne varsa söylerim, fazlaca net olduğumu düşünüyorum.
  • Çok istediğim şeylerin hep içimde patlamasından ötürü, artık hayattan beklentilerimi minimuma indirmeyi öğrendim ki daha fazla hayal kırıklığına uğramym. En azından eskisi kadar dillendirmiyorum bazı şeyleri.

İşte benim aklıma gelenler, mimi kime göndersem diyorum sanırım herkes yapmış yapmayan varsaa buyursun anlatsın kendini:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın