24 Ocak 2010 Pazar

Halet-i Ruhiye



  • Malum sınav dönemi, çok gerginim. Bu sene sonunda ortalamayı tutturamam durumunda sınıf tekrarı yolu gözükecek ve büyük ihtimalle de ortalamam yetmeyecek:( Gerizekalı olduğum kanısındayım:) İçimde zırnık kadar ders çalışma isteği yok ama köpek gibi de korkuyorum:P Allahım sen bana azıcık istek,azıcık da şans ver yarabbim:P Fire vermeden şu dönemi atlatsam, hele pazartesi günkü sınavım çok çok çok önemli. Vize notum baya iyi, ziyan olmamalı yarabbim, duy şu çaresiz Sochic'i:///

  • Sevgülüyü özledim, sınav dönemlerimiz bitse de kavuşsam yevruma:)

  • Havalardan mı yoksa sınavlardan mı bilmiyorum ama çok halsizim, üstüme ölü toprağı serpilmiş sanki. Keyfim yok, öle mal mal takılıyorum.

  • Çok bakımsızım bu aralar çokkk:P Saçı, başı saldım, kaşlarım olmuş Belgrad Ormanı:/ Günü özensizce yapılmış makyaj, uyduruk bir saçla kurtarmaya çalışıyorum. Ne düzleştirmeye vaktim oluyor,ne maşaya:) Allahtan taçlar var kurtarıcım oldular resmen.

  • Şu havalar düzelsin artık:) He öyle çok sıcağı sevdiğimi düşünmeyin, bahar insanıyım ben:) Kat kat giyindik hadi, ayaklara da bot mot derken iyi de, yüz üşüyo be kardeşim. Allah korusun yüz felci falan olcam diye korkuyorum.

  • Tırnaklarım yine coşmuş durumda çatır çatır kırılıyor, Kalyon iyi geldi dedik o da etkisini kaybettimi ne:(Sinir oluyorum sinir:P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın