5 Aralık 2009 Cumartesi

Elf Ganimetleri



Geçen ayın 27'sinde Elf Cosmetics'in free shipping fırsatından yararlanmak amacıyla birkaç parça sipariş etmiştim. Ayın 2'sinde shipped maili gelmişti ve bebişler bugün yuvalarına ulaştı:)
Neler aldık diye kurcalayacak olursak; resimde de gördüğünüz gibi foundation brush, smudge eye sponge, eye shadow brush ve complexion brush sipariş etmiştik.İlk izlenimlerim fırçaların gerçekten yumuşacık olduğu yönünde; özellikle de complexion brush nasıl güzel anlatamam bayıldım:) Foundation brush biraz küçük geldi bana, uygulamada vakit kaybettirir bu ufaklıkla, onu da concealer brush olarak kullanmayı düşünüyorum. Far fırçası zaten meşhur, dağıtıcı klasik:) Hediye olarak gönderdikleri minik glossun da rengine bayıldım. Bu arada fırçaları yıkadım kıl, tüy dökme gibi bi problem de olmadı. Kısacası memnun kaldığım bir alışveriş oldu. Bir dahaki free shipping kampanyasında görüşmek üzere diyoruz o zaman:)
edit: Far fırçası inanılmaz kıl döküyor, bana mı denk geldi anlamadım yıkarken ve öncesinde hiç bir problem yoktu ama makyaj yaparken nasıl kıl döktü anlatamam:S

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın