25 Aralık 2009 Cuma

Avatar


Sevgiliyle yapılan harika bir sinema keyfi; filmimiz Avatar. Postun cok fazla spoiler içermesini istemiyorum; ki ekşiden yorumları okumamak için savaş verdim gitmeden önce filme. Gittik, gördük, bayıldık:) Adamlar yapmış, hem de ne yapmak. Pandora'ya, gezegenin o büyülü atmosferine hayran kalıp, kendini kaptırmamak elde değil. Tamam biraz klişeleşmiş şeyler barındırabilir ama bu yaşattığı görsel şölen yanında çok da önemli değil bence. Kesinlikle 3d izlenmesi gerekir o da ayrı detay. Ayrıntılı yazmak istemiyorum; izlemeyenler okuyup hevesleri kursağında kalmasın diye. Kesinlikle gidilesi; 3 saat bir çırpıda geçiyor, salondan çıktığınızda dışarda bizi bekleyen dünya, Pandora' nın yanında nasıl da sönüp kalıyor afallatıyor insanı. Ben sevdim tavsiye ederim:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşünceleriniz değerli, bizi onlardan mahrum bırakmayın